Badkamer Web
Image default
Banen en opleidingen

Klantendienstmedewerker Covid19

callcentermedewerker

Introductie

Wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van dit nieuwe project? Geef je om de samenleving?

Jouw verantwoordelijkheid

Je maakt deel uit van het Covid-19-team, dat verantwoordelijk is voor het contacteren van mensen die in contact zijn geweest met een besmette persoon. U probeert een overzicht te krijgen van uw contacten en een link te leggen naar de infectie. Dit kan telefonisch via het callcenter van Diegem.

Jouw profiel

  • Kan perfecte geschreven en gesproken taal in het Nederlands uitdrukken, andere talen hebben de voorkeur
  • Je bent empathisch
  • Moet ervaring hebben in een klantenserviceomgeving en moet mogelijk worden aangevuld met sociale ervaring / leren
  • Flexibiliteit is noodzakelijk. Je werktijden zijn van 8.00 uur tot 20.00 uur, inclusief weekends en feestdagen
  • Je hebt minimaal een diploma secundair onderwijs

Ons aanbod

  • Op basis van je ervaring krijg je een goed salaris en bonus
  • Het callcenter is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en is volledig terugbetaald
  • U kunt erop rekenen dat het de nodige hygiënemaatregelen doorstaat en uiteindelijk een veilige werkplek betreedt
  • Om mensen goed te helpen, krijg je uitgebreide begeleiding op de werkvloer

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html

Gerelateerde artikelen

Hoe IT-startups hoogwaardige stagiaires kunnen inhuren

Personal assistant

Autorijschool in Utrecht is ideaal