callcentermedewerker

Introductie

Wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van dit nieuwe project? Geef je om de samenleving?

Jouw verantwoordelijkheid

Je maakt deel uit van het Covid-19-team, dat verantwoordelijk is voor het contacteren van mensen die in contact zijn geweest met een besmette persoon. U probeert een overzicht te krijgen van uw contacten en een link te leggen naar de infectie. Dit kan telefonisch via het callcenter van Diegem.

Jouw profiel

  • Kan perfecte geschreven en gesproken taal in het Nederlands uitdrukken, andere talen hebben de voorkeur
  • Je bent empathisch
  • Moet ervaring hebben in een klantenserviceomgeving en moet mogelijk worden aangevuld met sociale ervaring / leren
  • Flexibiliteit is noodzakelijk. Je werktijden zijn van 8.00 uur tot 20.00 uur, inclusief weekends en feestdagen
  • Je hebt minimaal een diploma secundair onderwijs

Ons aanbod

  • Op basis van je ervaring krijg je een goed salaris en bonus
  • Het callcenter is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en is volledig terugbetaald
  • U kunt erop rekenen dat het de nodige hygiënemaatregelen doorstaat en uiteindelijk een veilige werkplek betreedt
  • Om mensen goed te helpen, krijg je uitgebreide begeleiding op de werkvloer

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html