Badkamer Web
Image default
Bedrijven

Maak het u gemakkelijk met een ticketsysteem voor de klantenservice

Heeft u een bedrijf dat regelmatig contact heeft met klanten? Vooral particuliere klanten vinden het prettig als er een snelle manier is om in contact te komen met uw bedrijf bij vragen of klachten. Dit doet u met een ticketsysteem voor de klantenservice. Omnidesk levert een gebruikersvriendelijk softwarepakket voor klantenservice. Hiermee kunt u binnenkomende vragen, suggesties en klachten snel afhandelen. U heeft altijd direct overzicht van de geschiedenis van het contact met de klant over dit onderwerp. Dat maakt het ook veel makkelijker om klachten en opmerkingen door verschillende medewerkers te laten afhandelen.

Tevreden klanten zijn goud waard

Zeker in deze tijd van digitalisering en sociale media is het belangrijk om tevreden klanten te hebben. Met goede klantenservice software kunt u een klant die een klacht heeft snel helpen. Dat verkleint de kans aanzienlijk dat hij of zij een negatief bericht post over uw bedrijf op Instagram of Facebook. U vergroot met de juiste service juist de kans dat klant lovende berichten over uw onderneming zal plaatsen. Gratis reclame is natuurlijk nooit verkeerd. Het ticketsysteem voor klantenservice van Omnidesk helpt u om snel te kunnen handelen als er een probleem is. Ook het beantwoorden van vragen kan vlot worden afgehandeld.

Maak kennis met de nieuwe manier van online klantencontact

Steeds meer bedrijven bieden verschillende manieren om contact op te nemen. Klanten kunnen bellen, mailen of een online chat gebruiken. Door gebruik te maken van klantenservice software, kunt u berichten bundelen. Als de klant eerst de online chat gebruikt en daarna toch maar gaat bellen, dan kunnen deze contacten eenvoudig worden gekoppeld. Op die manier hebben alle medewerkers die voor uw klantenservice werken met de software meteen een totaaloverzicht van de voorgeschiedenis van een zaak. Ook de klant kan refereren aan het ticketnummer, handig als hij over verschillende zaken contact heeft met uw bedrijf. Voor meer informatie over dit unieke systeem neemt u contact op met de specialisten van Omnidesk.

https://www.omnidesk.nl/ticketsysteem